یادم باشد


سطح سیمانی قرن

دلت را از شیشه بساز ولی به سنگها بگو دلم از فولاد است

یــــــــــــــادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد ...

نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد ...

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را ...

یــــــــــــــادم باشد که روزو روزگار خوش است ...

یـــــادم باشد جواب کینه را با کمتر از مهر و جواب دو رنگی را باکمتر از صداقت ندهم ...

یــــــــادم باشد باید در برابر فریادها سکوت کنم ...

برای سیاهی ها نور بپاشم ...

یـــــــــادم باشد از چشمه درس خروش بگیرم و از آسمان درس پاک زیستن ...

یادم باشد سنگ خیلی تنهاست...یــــــادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتارکنم مبادا دل تنگش بشکند

 



نظرات شما عزیزان:

MIL4D
ساعت1:58---19 شهريور 1390
سلام.وبت خیلی قشنگه.
اگه پایه تبادل لینک هستی بیا.
خبر بدیا؟باش


دیوووووووووووووووووووووووونه
ساعت18:15---18 شهريور 1390
خودم تبادل لینک رو انجام دادم دیگه

دیوووووووووووووووووووووووونه
ساعت17:53---18 شهريور 1390
سیلام سیلام صدتا سیلام
خوش اومدی به وبم
وای خوشبحالت که میری دانشگاه
چه دانشگاهی؟چه رشته ای؟
اره که با تبادل لینک موافقم


رها
ساعت10:36---14 شهريور 1390
سلام عاطفه جان

من شمارو از وبلاگ مشاوره كنكور پيدا كردم....شما خيلي ميتونيد به من كمك كنيد....من دانش اموز تجربي بودم امسال موندم كه دروس انساني رو بخونم تا رشته مورد علاقم رو برم و بخونم....خيلي ازتون سوال دارم ...ممنونپاسخ: من در خدمتم عزیزم فقط نمیدونم چرا ادرس نذاشتی!!!!!!!!!!!
پاسخ:اشکالی نداره عزیزم فقط من چجوری باید شمارمو بهت بددددددددددددددم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! میخوای تو خصوصی شمارتو برام بفرس بهت پیام میدم.چطوره؟


فاطمه
ساعت21:50---13 شهريور 1390
سلام عاطفه گلی مرسی که سر زدی وب شمام قشنگه منم لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 شهريور 1390برچسب:یاد,,,,ساعت 20:6 توسط عاطفه| |


Power By: LoxBlog.Com